Frakt policy
Vi prioriterar din bekvämlighet och tillfredsställelse från det ögonblick du gör din beställning. Här är vad du kan förvänta dig:
Spåra och spåra: Varje paket levereras med gratis spårning. Som vår uppskattade kund tillhandahålls denna tjänst utan extra kostnad för dig.
Orderbehandling: Vi förstår att det är spännande att få nya inköp. Det är därför vi börjar behandla din beställning direkt. Observera att på grund av den snabba orderhanteringen kan det hända att det inte är möjligt att göra ändringar efter att ordern har lagts. Du kan vara säker på att du endast kommer att faktureras för de varor som skickas till dig, tillsammans med eventuella relevanta fraktkostnader.
Bekräftelse av leverans: När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande som bekräftar leveransen och håller dig informerad om varje steg på vägen.
Tidslinje för leverans
Beräknad ankomsttid: När din beställning har skickats förväntas den anlända mellan 7 och 14 arbetsdagar (måndag till fredag), beroende på var du befinner dig. Vi strävar efter att hålla dessa tidsramar, men var medveten om att leveranserna kan bli något försenade under perioder med hög efterfrågan. Även om vi strävar efter att vara så exakta som möjligt kan specifika leveransdatum inte garanteras.
Returer och byten
Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet. Om du av någon anledning inte är helt nöjd med ditt köp, här är vår problemfria returpolicy:
30 dagars returfönster: ändrat dig? Det är inget problem. Du kan returnera din beställning av vilken anledning som helst inom 60 dagar efter mottagandet.
Felaktiga eller skadade artiklar: I det sällsynta fallet att du får en skadad eller defekt artikel behöver du ofta inte returnera den. Meddela oss bara så ordnar vi så att du får en ersättningsvara skickad till dig utan extra kostnad.
Din shoppingupplevelse är viktig för oss, och vi är här för att göra den så smidig och trevlig som möjligt. Tack för att du valde oss.